Z jakich programów graficznych korzystam?

Dziś technicznie. O tyle, o ile.

Tak, zgadza się. Mój chłopak jest informatykiem i do tego naprawdę dobrym fotografem i to dzięki niemu większość zdjęć na moim blogu jest bardzo (bez fałszywej skromności) dobra :).

Bartek pomógł mi również w rozgryzieniu niektórych ustawień na blogu, ale całą zabawą ze zdjęciami (tymi już wstępnie przerobionymi przez niego) zajmuję się ja. Mam na myśli tworzenie kolaży, ramek, znaczników, strzałek, komentarzy, plakatów, itd.

Oczywiście uparłam się, że muszę znaleźć na to dobry, łatwy, bezpłatny i szybki sposób i jak myślę, poniekąd mi się udało (choć np. musiałam złożyć w ofierze polskie znaki diakrytyczne, dlatego też, jeśli dodaję na zdjęciach opisy, staram się, żeby były to słowa bez naszych polskich kropek i haczyków)!

Polecam Wam trzy ciekawe programy dostępne online:

http://www.postermywall.com/ PLAKATY!

plakat

http://www.fotor.com/ KOLAŻE!

COLLAGE_MichasiaLach

http://www.befunky.com  KOMENTARZE / OPISY / RAMKI / STRZAŁKI na ZDJĘCIACH. Mój faworyt 😀

che signora alta

sei bionda

ramka

ramka opis

No dobra, geniuszem może (a raczej na pewno) nie jestem, ale jakoś sobie radzę. Zachęcam Was serdecznie do graficznej zabawy!

2 thoughts on “Z jakich programów graficznych korzystam?

Skomentuj

