Powrót do blogowania – życie po EVS

Chęci są, pomysły też, więc czas się znajdzie.

Nie pisałam od wielu, wielu miesięcy.

Ale może w kilku zdaniach, co się zmieniło u mnie… a co nie :).

A więc cały czas mieszkam w Mediolanie, w sierpniu pod koniec mojego wolontariatu pojechałam z moją organizacją do Izraela, Palestyny, udało mi się też odwiedzić Jordanię.

Po powrocie zaangażowałam się w koordynację projektów w CasaPace, głównie kursy w szkołach, wystawa, i projekt Palestyna. No i oczywiście mentoring nowych wolontariuszy EVS i przygotowanie i koordynacja nowego projektu EVS, który rozpocznie się we wrześniu 2013 roku.

Pracowałam parę miesięcy w małym miasteczku pod Mediolanem jako mediator z językiem polskim, a do dziś uczę angielskiego – dwóch małych 3-letnich bliźniaków, jak również uczniów dorosłych.

Bartek, mój chłopak, dołączył do mnie w Mediolanie na początku roku i myślę, że dla niego samego przyjazd tu jest dużą zmianą. Dzielnie uczy się języka włoskiego, towarzyszy mi we wszystkich eventach organizowanych przez CasaPace i szuka tu swojego miejsca.

Valle d'Aosta

Valle d’Aosta

Dzięki niemu nareszcie (pian piano) zaczynam przekonywać się do roweru, jogi, biegania (!?), skakanki, badmintona, a dziś nawet sama z własnej chęci sięgnęłam po kurs fitnessu i ćwiczyłam w domu. Mimo wszystko jestem jeszcze w opozycji do sportu 😀 zobaczymy, może i to się zmieni.

Jakie jest życie po EVSie? Inne. Takie bardziej dorosłe. Czas biegnie równie szybko, ale łapię się coraz częściej na myśleniu o czymś bardziej, hm sama nie wiem, stabilnym?

Chyba jeszcze nie czas, chyba jeszcze trzeba rozejrzeć się w tym świecie przez chwilę 🙂

To na koniec Jan Sztaudynger: Stabilizacja motylka

„Och, jaki płochy ten kwiatów pieszczoszek”
Na motyla raz narzekał pachnący groszek.
„Mógłby się ustatkować”! Na to rzecze róża:
„Niech was płochość motyla, bracia, nie oburza”
Stabilizacja motylka
To szpilka.

4 thoughts on “Powrót do blogowania – życie po EVS

Skomentuj

