A bunch of my inspirational quotes ;)

Lato w Mediolanie. Upał, upał, nie da się spać, komary tną…

Trudno się zmobilizować do pracy, do zrobienia choćby jednej konkretnej rzeczy.

Tym bardziej cieszę się, że udało mi się skończyć tłumaczenie dokumentów dla Ilarii (z włoskiego na angielski i to w rejestrze wybitnie formalnym…)! Dawno nie robiłam czegoś z takim trudem i mozołem, godzinka po godzince…wolniutko. Ale finito! 😉

A więc spokojnie mogę zacząć myśleć o sobotnim wypadzie do Rzymu i o wakacjach, które rozpoczynam za tydzień w piątek, kiedy to polecę do Tel Avivu…!

 

I tak przy okazji letnich skwarów, słońca, podróży i przemyśleń, postanowiłam podzielić  się dziś moimi ulubionymi sentencjami, obrazkami… które zawsze poprawiają mi humor i jakoś motywują. Tak, jest to moja słabość. Uwielbiam zbierać takie różne zdjęcia, cytaty. Jak do mnie trafiają? Różnie, albo ktoś mi je podsyła, sugeruje, albo same wpadają w moje ręce/oczy.

Może Wam też się spodobają 🙂

Skomentuj

