Il Mastio, vacanze per ragazzi e bambini – Estate 2012

http://www.mastio.it/

Wróciłam! Żywa! Cała i zdrowa, ale zmęczona, niewyspana, niedoszorowana, z podrapanymi nogami, z górą brudnych ubrań i głową pełną wspomnień, gier, piosenek, nowych roześmianych twarzy i ogromną chęcią powrotu za rok!

Na obozie Mastio pracowałam jako animatorka i nauczycielka języka angielskiego, razem z cudowną ekipą świetnych ludzi, którzy bardzo mnie wspierali, mieli dużo cierpliwości, entuzjazmu i pokazali mi, jak grać w Skalp, Czerwonego Łosia, jak śpiewać „Let me be a chicken”, jak grać pijanego zagubionego Pirata, itd.

Poćwiczyłam angielski i włoski, nauczyłam się wielu nowych rzeczy i słów (takich jak lucertola – jaszczurka, cavalletta – konik polny, czy salice – wierzba…). A nawet miałam okazję poćwiczyć język rosyjski z małą 7-letnią Saszą, z którą można było porozumieć się tylko w tym języku.

Czy poleciłabym Mastio dzieciom i rodzicom? Tak, bo nie sposób się tam nudzić, nie sposób nie zachwycać się krajobrazami, nie sposób nie bawić się fantastycznie biorąc udział w grach i śledząc perypetie bohaterów (tym razem Nemo i spółka!).

Najlepszym dowodem jest to, że nikt nie chciał wracać do domu, jeśli wkradła się nostalgia za domem, to dlatego, że zmęczenie dało się we znaki i wiadomo, tęskni się za familią, rodzicami, ale każdy obiecał sobie, że jeśli tylko będzie to możliwe, to na obóz w sercu toskańskiego lasu jeszcze wróci!!!!!!!!!!!

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4187312208419.173042.1452967758&type=3&l=aa554f6caa

 

(Aaaaaaaa, GRATULACJE dla Agnieszki i Lukasa – nowych EVSowych wolontariuszy w CasaPace, już we wrześniu się zobaczymy, a więc piwko na włoskiej ziemi, Aga!)

Skomentuj

