Raz jeszcze na południu Włoch ;)

Post troszkę może wstawiony nie po kolei, ale jak najbardziej aktualny.

Gdy jakieś 2 miesiące temu Marki wspomniała mi, że myśli o wyjeździe do Portugalii na dłuższy weekend, odwiedzić ‚stare’ Erazmusowe kąty, pomyślałam, hm, może warto by wtedy zrobić sobie kilka dni wakacji i odwiedzić moich zaprzyjaźnionych Couchsurferów w Bari.

Nie zastanawiając się długo, napisałam do chłopaków i po dwóch minutach już wiedziałam: jadę.

Dołączyła do naszego wypadu na południe Nadia i tak oto, w zeszły czwartek wylądowałyśmy w 36-stopniowym upale w Bari.

Z jakim planem? Na pewno tym razem nie chciałyśmy za bardzo zwiedzać, ale odpoczywać, a pogoda nam sprzyjała.

Do tego miałyśmy okazję (ja – po raz kolejny) doświadczyć południowej gościnności, nagadać się ze znajomymi, poznać nowych, podłapać słońce (pogoda bardzo nam dopisała!) i obejrzeć mecz o wejście do półfinału Włochy-Anglia…co to był za mecz?!

Dziś za to w towarzystwie czeskich znajomych Marki oraz Matteo śledziliśmy półfinał na placu Duomo… i wróciliśmy w wyśmienitych humorach…czekamy teraz na niedzielny pojedynek z Hiszpanią … co to się będzie działo ;)??!!!

2 thoughts on “Raz jeszcze na południu Włoch ;)

  1. No kochana!!!! A ja tylko Bieszczady 😉 ale w sumie to też południe! no nie? ;))) pozdrowienia 🙂 ja też trzymam kciuki za Włochów!

    • Madziu, a żeby było zabawnie, to jak byłam w Bari marzyły mi się polskie góry i te nieodkryte jeszcze przeze mnie Bieszczady!!! W sumie to też południe 🙂 to w niedzielę trzymamy wspólnie kciuki ;D uściski!!!

Skomentuj

