Prezentacja krajów wolontariuszy EVS

W środę wieczorem, tak jak planowaliśmy od dłuższego czasu, w Casa Per La Pace obyła się prezentacja krajów przez wolontariuszy EVS, czyli Marketę (Czechy), Macd i Rebone (RPA) i mnie (Polska:P).

Oczywiście najpierw była nieodzowna wspólna kolacja, a potem (z pół godzinnym opóźnieniem) przedstawialiśmy przygotowane przez nas prezentacje. I każda była zupełnie inna.

Moja (pierwsza) krótko przedstawiała Polskę, za to większość czasu opowiadałam o Poznaniu (i nawet pytano mnie, czy na pewno chcę zostać na trochę dłużej w Mediolanie, bo przecież Poznań taki zielony… No przyznam, prezentacja zabrzmiała jak strona z ulotki biura podróży zachęcającej do odwiedzin stolicy Wielkopolski… Ale taki był właśnie mój zamiar:P).

Następnie nasi EVSowi ragazzi przedstawiali Republikę Południowej Afryki. I ta prezentacja wzbudziła zdecydowanie najwięcej emocji i pytań ze względu na swój egzotyczny charakter.

Na końcu Marki zabrała nas w krótką podróż do najbardziej urokliwych zakątków Republiki Czeskiej, przedstawiła znane postaci kultury i polityki oraz wzbudziła zainteresowanie (i uznanie ;D) wspominając marki doskonałego czeskiego piwa!

Skomentuj

