Interkultura po angielsku – część 1

Dziś mieliśmy (Marki, Merche, Rebone, Macd i ja) pierwsze spotkanie z czwartą klasą liceum, prowadzone w języku angielskim, na temat interkultury, wolontariatu, komunikacji… po to żeby szerzyć wiedzę na temat innych krajów, ale też ćwiczyć żywy język angielski w szkołach.

Trafiła nam się bardzo sympatyczna grupa uczniów i już cieszę się na jutro, na ciąg dalszy.

Co ciekawe, jedną z gier, którą zaproponowaliśmy, było zadawanie nam pytań, na które mogliśmy odpowiedzieć TAK lub NIE w celu odgadnięcia z jakiego kraju jesteśmy.  I moje pochodzenie okazało się najtrudniejsze. Pierwszą rozpracowali Mercedes, że z Hiszpanii (chyba ze względu na imię), potem Marki, potem chłopaków i na końcu mnie (pytali, czy pochodzę z kraju, gdzie językiem oficjalnym jest angielski, potem czy z Hiszpanii czy Portugalii, a może z Francji, Islandii czy ze Skandynawii… do Polski doszli chyba drogą eliminacji ;)).

Jeszcze dwie inne ciekawostki mnie rozbawiły, gdy zadawali pytania nam – wolontariuszom, mnie zapytano między innymi, czy jestem zamężna…. ?

A jednym z wolnych skojarzeń, jakie mieli na temat Polski było hasło „pingwiny” 😉

Ech, było naprawdę zabawnie 😉

Skomentuj

