Wyjątkowo rodzinny tydzień!

Tydzień wyjątkowo rodzinny…

No i od ostatniego weekendu we Florencji dużo się działo…i jeszcze trochę się ‘podzieje’ do kolejnej soboty i niedzieli, kiedy znowu odwiedzę Toskanię.

Ale po kolei.

Po Florencji i weekendzie z Couchsurfingiem przyszedł czas na wizytę mojej Rodzinki.

Było więc intensywne zwiedzanie Mediolanu, wypad do Werony (zdecydowanie za krótki) i ostatniego dnia ekspresowa i nieco deszczowa wizyta w przepięknie położonym Bergamo, gdzie mogłam im towarzyszyć króciutko, ponieważ odbyło się pierwsze spotkanie formacyjne dla uczestników wycieczki do Palestyny (tak, w sierpniu jadę do Palestyny na dwa tygodnie!!! Tzw. viaggio di conoscenza ;)!)

W międzyczasie w piątek razem z całkiem sporą ekipą wybrałyśmy się (i z moją Siostrą!!!) na wieczór hiszpański z flamenco, gdzie wzięto nas za tancerki tego przepięknego tańca, jako że niewiele osób przebrało się na tę okazję…a my, invece, tak!

W sobotę wylądowałyśmy z Marki u Almudeny na międzynarodowej, wielojęzycznej, wegetariańskiej pysznej kolacji…a niedziela? Niedziela to wizyta u Mai w Cremonie 🙂

No i w poniedziałek powrót do rzeczywistości (ale równie ciekawej), czyli pracowałam dziś w szkole w Trezzano (co za klasa?!?!) i później doprowadzałam do porządku Casa per la Pace, dziś moja kolej na sprzątanie przypadła 😀

Zdjęcia z Cremony: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3759449752125.164052.1452967758&type=1&l=65630ffab2

A poniżej zdjęcia zrobione w głównej mierze przez Martę:

Skomentuj

