Klimt w Mediolanie

…i prawie ominęłaby mnie możliwość przejścia się ‚na Klimta’, gdyby nie napisał do mnie na Couchsurfingu Ludovico, który zaproponował wspólną wycieczkę do muzeum: http://www.klimtmilano.com/

Dzień piękny, wiosna, 15 stopni, słońce świeci, wszyscy zdejmują ciepłe kurtki i płaszcze i pozytywnie nastawiają się do życia…do tego dzień wolny, bo Szkoła dla Mam dziś zamknięta,…bo przecież karnawał w Mediolanie trwa w najlepsze 😉

A więc dziś (przy okazji WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA MOJEJ ULUBIONEJ CZESKIEJ WSPÓŁLOKATORKI!!!) wybrałam się do galerii, 10 minut od mojego domku, by przyjrzeć się szkicom i obrazom Klimta…, który dość mocno zaskoczył mnie (a jednak!) skrytym (i odkrytym) erotyzmem w swoich dziełach.

One thought on “Klimt w Mediolanie

  1. Pingback: O Couchsurfingu raz jeszcze | cantgobacknow

Skomentuj

