Środa pracująca

Środa to najbardziej męczący dzień tygodnia w pracy w Casa per la Pace. Męczący, ponieważ jest to dzień wszelkiego rodzaju spotkań (każde o innej nazwie: coordinamento, riunione, assemblea…i inne).  I tak wczoraj rano spotkałam się z Margo, żeby trochę zrelacjonować, co się działo przez ostanie parę tygodni, co się działo w Rimini ;). W biurze zastałam także Almudenę i Merche, które przygotowywały zabawy na wieczór… Wieczór poświęcony lepszemu poznaniu się wszystkich członków Casapace, z nakierowaniem przede wszystkim na ciepłe przyjęcie naszych ciągle jeszcze nowych wolontariuszy.

Po spotkaniu z Margo usiadłam przed komputerem i szukałam dalej organizacji, z którymi w przyszłości chcielibyśmy współpracować, organizacji o podobnym profilu działalności. Wysyłałam maile i czas dość szybko mi na tym upłynął. Potem szybki skok do domu na obiadek i o 16.00 zaczęły się spotkania, ustalanie co będziemy robić w najbliższych tygodniach, miesiącach, jakie kursy,  warsztaty, spotkania, itd. Zapowiada się ciekawie ;D!

W międzyczasie umyłam okna w biurze (tak, tak, to też należy do naszej biurowej pracy ;D), no i pojechałyśmy z Margo po Macd, by przywieźć go do biura, bo ostatnio ze zdrowiem u niego nie najlepiej…

No i o 21.00 zaczęła się najważniejsza, kluczowa część wieczoru, z której zdjęcia prezentuję poniżej.

Było bardzo śmiesznie, międzynarodowo, i dowiedziałam się kilku nowych rzeczy, np. że Barbara nie znosi oliwek i pisała wiersze, Margo interesuje się fotografią, Antonio jest dobrym narciarzem i lubi robić filmy, Anna interesuje się kajakarstwem, Tommaso – siatkówką, Alice chce zamieszkać nad Morzem Śródziemnym, Merche biegle mówi w 4 językach, Rebone pasjonuje się samochodami, Macd lubi ‘viaggi / trips’ (cokolwiek to znaczy ;D!!!), Presidente uwielbia strudel z jabłkami, Marki mogłaby ciągle wylegiwać się w wielkim łóżku, Almu chce produkować zdrową żywność , a Ila jest lekiem na całe zło! 😉

Skomentuj

